Konkurs

Zapraszamy do udziału w konkursie

UWAGA! ZMIANA TERMINÓW NADSYŁANIA PRAC ORAZ WYSTAWY!

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO NA PLAKAT PROMUJĄCY BADANIA PROFILAKTYCZNE W NOWOTWORACH ONKO+

Organizatorem konkursu jest FUNDACJA IM. PROF. JERZEGO ARMATY.

Celem konkursu jest zainspirowanie oglądających wystawę do przeprowadzania u siebie badań profilaktycznych. Wczesne wykrycie choroby nowotworowej zwiększa szanse na wyleczenie. Nowotwory wydawały się być problemem ludzi dorosłych. Teraz wiemy, że ta choroba nie ma granic wiekowych – uderza zarówno w dzieci, młodzież jak i dorosłych. Próba informacji o tym jest problemem społecznym.

Plakat może zawierać własne hasło promocyjne.

1. Zasady uczestnictwa:

  • Konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży do lat 18.
  • Każdy uczestnik może przesłać 1 pracę.
  • Prace konkursowe muszą być pracami własnymi, nigdzie nie publikowanymi ani nieprzedstawianymi w innych konkursach.
  • Udział w konkursie jest bezpłatny.

2. WYMOGI FORMALNE:

  • Prace mogą być wykonane dowolną techniką:
    • Wykonaną ręcznie pracę o rozmiarze 35 x 50 cm należy przesłać lub dostarczyć na podany niżej adres.
    • W przypadku przygotowania projektu w programie graficznym: rozmiary 35 x 50 cm, format JPG, RGB, wielkość nie przekraczająca 12 MB, rozdzielczość 200 dpi, kompresja jpg wysoka (10-12).
    • Pracę należy przesłać pocztą elektroniczną wraz z załącznikiem karty zgłoszenia oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych z dopiskiem w tytule e-maila: – Nadesłanie pracy na konkurs.
    • Nadesłanie pracy na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.
    • Wspomniana poniżej Komisja oceniająca (jury) zakwalifikuje prace do wystawy.
    • Uczestnik przenosi wszelkie prawa do publikacji plakatu na rzecz organizatora tj. Fundacji im prof. Jerzego Armaty.

Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania w zgłoszeniu przez uczestników konkursu nieprawdziwych danych, jak również za nieprawidłowości i opóźnienie związane z nieprawidłowym działaniem serwerów lub poczty elektronicznej. Udział w konkursie jest równoważny z wyrażeniem przez uczestników zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby konkursu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za naruszenie prawa autorskich przez uczestników. W przypadku uczestnictwa osoby niepełnoletniej konieczna jest zgoda Rodzica lub opiekuna prawnego na udział dziecka w konkursie i o przyjęciu do wiadomości zasad regulaminu (link do oświadczeń).

Ocenę prac przeprowadzi komisja (jury) powołana przez Fundację. W jury będą dwaj przedstawiciele profesjonalnych grafików. Decyzje komisji są ostateczne.

Kryteria oceny:

  • spełnienie wymogów formalnych
  • zgodność pracy z tematem
  • wartość merytoryczna prac plastycznych
  • oryginalność/innowacyjność
  • siła przekazu

Nagrody:

Organizator przyzna trzy nagrody:

  • I Nagroda – Wyjazd do Sejmu z panią poseł Katarzyną Lipiec-Matusik w ustalonym terminie.
  • II Nagroda – Album o sztuce i 2 bilety na organizowane przez Fundację wydarzenie
  • III Nagroda – Album o sztuce.

Lista laureatów i zwycięskie prace konkursowe zostaną opublikowane na stronie internetowej. www……

Wystawa prac konkursowych odbędzie się w Krakowskim Forum Kultury:

  • Ul. Mikołajska 2
  • 31-027 Kraków

Ze względów niezależnych od organizatora wystawa oraz wernisaż prac zostaje przełożony na późniejszy termin: 6-20.12.2024.

Prace z oświadczeniem Rodzica lub Opiekuna należy składać w Biurze Poselskim Katarzyny Matusik-Lipiec adres 31-033 Kraków, ul Podzamcze 22/2 od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 od 29.04. do dnia 20.11.2024.

Dla zwycięzcy konkursu z opiekunem, dojazd i powrót (Kraków-Warszawa i Warszawa-Kraków) pociągiem zapewni Małopolska Izba Rzemiosła I Przedsiębiorczości w Krakowie.

Honorowy Patronat Małopolskiego Kuratora Oświaty

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top