Zapraszamy do udziału w konkursie
UWAGA! ZMIANA TERMINÓW NADSYŁANIA PRAC ORAZ WYSTAWY!
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO NA PLAKAT PROMUJĄCY BADANIA PROFILAKTYCZNE W NOWOTWORACH ONKO+
Organizatorem konkursu jest FUNDACJA IM. PROF. JERZEGO ARMATY.
Celem konkursu jest zainspirowanie oglądających wystawę do przeprowadzania u siebie badań profilaktycznych. Wczesne wykrycie choroby nowotworowej zwiększa szanse na wyleczenie. Nowotwory wydawały się być problemem ludzi dorosłych. Teraz wiemy, że ta choroba nie ma granic wiekowych – uderza zarówno w dzieci, młodzież jak i dorosłych. Próba informacji o tym jest problemem społecznym.
Plakat może zawierać własne hasło promocyjne.
1. Zasady uczestnictwa:
- Konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży do lat 18.
- Każdy uczestnik może przesłać 1 pracę.
- Prace konkursowe muszą być pracami własnymi, nigdzie nie publikowanymi ani nieprzedstawianymi w innych konkursach.
- Udział w konkursie jest bezpłatny.
2. WYMOGI FORMALNE:
- Prace mogą być wykonane dowolną techniką:
- Wykonaną ręcznie pracę o rozmiarze 35 x 50 cm należy przesłać lub dostarczyć na podany niżej adres.
- W przypadku przygotowania projektu w programie graficznym: rozmiary 35 x 50 cm, format JPG, RGB, wielkość nie przekraczająca 12 MB, rozdzielczość 200 dpi, kompresja jpg wysoka (10-12).
- Pracę należy przesłać pocztą elektroniczną wraz z załącznikiem karty zgłoszenia oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych z dopiskiem w tytule e-maila: – Nadesłanie pracy na konkurs.
- Nadesłanie pracy na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.
- Wspomniana poniżej Komisja oceniająca (jury) zakwalifikuje prace do wystawy.
- Uczestnik przenosi wszelkie prawa do publikacji plakatu na rzecz organizatora tj. Fundacji im prof. Jerzego Armaty.
Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania w zgłoszeniu przez uczestników konkursu nieprawdziwych danych, jak również za nieprawidłowości i opóźnienie związane z nieprawidłowym działaniem serwerów lub poczty elektronicznej. Udział w konkursie jest równoważny z wyrażeniem przez uczestników zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby konkursu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za naruszenie prawa autorskich przez uczestników. W przypadku uczestnictwa osoby niepełnoletniej konieczna jest zgoda Rodzica lub opiekuna prawnego na udział dziecka w konkursie i o przyjęciu do wiadomości zasad regulaminu (link do oświadczeń).
Ocenę prac przeprowadzi komisja (jury) powołana przez Fundację. W jury będą dwaj przedstawiciele profesjonalnych grafików. Decyzje komisji są ostateczne.
Kryteria oceny:
- spełnienie wymogów formalnych
- zgodność pracy z tematem
- wartość merytoryczna prac plastycznych
- oryginalność/innowacyjność
- siła przekazu
Nagrody:
Organizator przyzna trzy nagrody:
- I Nagroda – Wyjazd do Sejmu z panią poseł Katarzyną Lipiec-Matusik w ustalonym terminie.
- II Nagroda – Album o sztuce i 2 bilety na organizowane przez Fundację wydarzenie
- III Nagroda – Album o sztuce.
Lista laureatów i zwycięskie prace konkursowe zostaną opublikowane na stronie internetowej. www……
Wystawa prac konkursowych odbędzie się w Krakowskim Forum Kultury:
- Ul. Mikołajska 2
- 31-027 Kraków
Ze względów niezależnych od organizatora wystawa oraz wernisaż prac zostaje przełożony na późniejszy termin: 6-20.12.2024.
Prace z oświadczeniem Rodzica lub Opiekuna należy składać w Biurze Poselskim Katarzyny Matusik-Lipiec adres 31-033 Kraków, ul Podzamcze 22/2 od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 od 29.04. do dnia 20.11.2024.
Dla zwycięzcy konkursu z opiekunem, dojazd i powrót (Kraków-Warszawa i Warszawa-Kraków) pociągiem zapewni Małopolska Izba Rzemiosła I Przedsiębiorczości w Krakowie.
Honorowy Patronat Małopolskiego Kuratora Oświaty
